Cunsiglii per i principianti chì paganu nantu à u mare: cunnosce prima di andà

Oh, ci piace à esse vicinu à u mare.Cum'è a canzone, a maiò parte di noi amassi un ghjornu fora à a spiaggia.Ma, s'è vo pensate di paddle nantu à u mare è di piglià l'acqua cù u vostru kayak o stand up paddleboard (SUP) questu veranu, ci sò cose veramente impurtanti chì avete bisognu di sapè è di preparà.Dunque, per aiutà avemu cumpilatu 10 cunsiglii per i principianti chì paganu nantu à u mare per aiutà à pianificà!
gonfiabili-paddle-boards-e1617367908280-1024x527
Eccu a vostra lista di tick di dece cose da pensà cum'è un principiante chì paga in u mare!
Sapete u vostru craft - micca tutti i paddle craft sò adattati per piglià à u mare è certi sò solu sicuru in certi cundizioni.Verificate attentamente l'istruzzioni per u vostru mistieru particulari.Tip: se ùn avete più l'istruzzioni per u vostru craft, Google hè u vostru amicu.A maiò parte di i pruduttori anu struzzioni in linea.
Sò e cundizioni ghjusti?– Ci piace à parlà di u clima !Ùn lasciate micca avà esse diversu.Sapete a previsione è cumu affetterà u vostru paddle hè super impurtante.A velocità è a direzzione di u ventu, a pioggia è u sole sò solu uni pochi di e cose da cunsiderà.
Top articulu: Leghjite Cumu u Tempu Affettà u vostru Paddle per tuttu ciò chì avete bisognu di sapè prima di andà.
Skill up - prima di piglià à u mare, avete bisognu di alcune cumpetenze basiche di paddle cum'è quelle in stu video.Questu hè un veru cunsigliu per i principianti chì paganu nantu à u mare!Micca solu per a sicurità, ma ancu per a tecnica è a cunservazione di l'energia.Sapendu cumu cuntrullà u vostru mistieru è cumu per vultà in o nantu à questu se e cose andavanu un pocu sbagliate sò essenziali.
Cunsigliu superiore: Per cumincià à andà in u vostru club o centru locale è pigliate u Premiu Discover.
Pianu per a perfezione - A mità di u divertimentu di una avventura hè in a pianificazione!Sceglite un viaghju di pagaia chì hè in e vostre capacità.Fate sempre à un amicu sapè induve andate è quantu tempu aspettate di esse fora.
Tip: assicuratevi di dì à u vostru amicu quandu site di ritornu in modu sicuru.Ùn li vulete micca lascià appesi !
Tuttu l'attrezzatura È l'idea - U vostru equipamentu deve esse ghjustu per voi è adattatu per u scopu.Quandu si paga nantu à u mare, un aiutu à a flotabilità o PFD hè un must assolutu.Sè aduprate un SUP, vi vulete ancu assicuratevi di avè u guinzaghju ghjustu.Ùn sapete chì tippu di leash SUP hè megliu allora cliccate quì per leghje a nostra guida pratica per tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.Ùn vi scurdate di verificà sempre questi articuli per l'usura prima di ogni pala!
Avemu ancu cupertu i vostri vestiti, cù questu fantasticu articulu di Cosa portà Kayak di mare.
Avemu ancu custituitu un video praticu chì spiega cumu si mette bè u vostru aiutu à a galleggiabilità è cumu sceglie u kit ghjustu per u vostru paddle.Cliccate quì per vede.
Identificatevi - U RNLI hà avutu l'idea di cracking di stickers ID di barca.Riempite unu è poplu nantu à u vostru mistieru, in casu chì vi separà da ellu.Questu permette à a guardia costiera o RNLI per cuntattatevi è assicuratevi chì site bè.In più, ritruverete u vostru mistieru!Pudete ancu aghjunghje una cinta riflettente à i vostri artighjanali è paddles, solu in casu chì qualcosa va male è avete bisognu di vede di notte.
Tip: Tutti i membri di Canoeing Britannicu ponu dumandà un sticker d'identità di barca RNLI gratuitu o pudete uttene u vostru propiu quì.
Hè bonu per parlà - Probabilmente ùn avemu micca bisognu di dì chì hè essenziale per avè u vostru telefunu, o un altru modu di cumunicazione, cun voi in un saccu impermeable.Ma assicuratevi chì pudete ancu ghjunghje in una emergenza.Ùn vi pò aiutà s'ellu hè chjusu in qualchì locu.U RNLI hà altre parolle sapienti quì.
Cunsigliu: Se vi trovate in una situazione d'urgenza o vede qualcunu in difficultà, duvete chjamà 999 o 112 è dumandà a guardia costiera.
Quandu ghjunghjite quì - Una volta chì site à a spiaggia, vi vulete verificà chì hè sicuru d'arrivà à l'acqua.Se e cundizioni ùn sò micca cum'è previstu, pudete bisognu di rivisite è rivisite u vostru pianu.Quandu avete principiatu, hè megliu aduprà spiagge chì anu salvatori, postu chì anu da esse bandiere chì vi informanu di induve pudete paddle.
Prima pagina: Visitate a pagina di RNLI Beach Safety per sapè nantu à e diverse bandiere di spiaggia è truvà assai più infurmazione.
Riflussu è flussu - U mare hè sempre cambiatu.Capisce e so maree, i currenti è l'onda vi aiuterà à piglià decisioni nantu à u vostru paddle è a sicurità.Per una intro basica nantu à ciò chì avete bisognu di sapè, fighjate stu brevi video da RNLI.I migliori cunsiglii per i principianti chì paganu nantu à u mare: Per cunfidenza è cunniscenza extra, u Sea Kayak Award hè u vostru prossimu passu perfettu per amparà à piglià decisioni sicure.
Siate pronti - E probabilità di passà un bellu tempu nantu à l'acqua è vultate cù un grande sorrisu in faccia.Se e cose andavanu male, ricordate di mantene a vostra craft.Questu vi darà a flotabilità inseme cù u vostru aiutu à a flotabilità.Fischiate è agite u bracciu per attirà l'attenzione.È utilizate i vostri mezi di cumunicazione per chjamà aiutu.
Top tip: Pigliate un amicu.A vostra ghjurnata serà più divertente è più sicura cù un amicu per a cumpagnia.
Avà chì l'avete ordinatu, site bonu per andà!Prufittate u vostru ghjornu dopu à quelli cunsiglii per i principianti chì paganu nantu à u mare.


Tempu di Postu: Apr-21-2022