Tavola gonfiabile VS Tavola dura

Gonfiable-VS-Hardshell-Stand-Up-Paddleboard-696x460

L'imbarcu in paddle hè versatile per dì u minimu, soprattuttu quandu u mondu sanu hè chjappu in casa o hè sottumessu à restrizioni per viaghjà, u paddle boarding furnisce unu cù tunnellate di opzioni.Pudete andà per un passaghju lento nantu à u lavu o u mare cù i vostri amichi, avè una sessione di SUP yoga o brusgià un pocu di grassu da una intensa sessione di travagliu nantu à questu.Ci hè qualcosa per tutti quandu SUPing, però, micca ogni largu sustene tutte queste attività.Per cumpiendu a vostra esigenza, avete bisognu di sapè chì tipu di bordu cumplementarià i vostri piani.

Per cumprà u tavulinu perfettu, avete bisognu di cunsiderà u vostru pesu di corpu è u tipu d'attività chì avete più aduprà a tavola.Quessi determinaranu a forma di u bordu;u so voluminu, a capacità, u grossu, l'accessori, ecc. Eccu una guida per i varii tipi di tavole SUP chì rispondenu à i vostri bisogni:

Tipi di SUP Hull: U corpu chì determina cumu a tavula farà in acqua, pò esse sia un scafo di spostamentu sia un scafo di pianificazione.Ci sò uni pochi cù un disignu hibridu ancu, chì combina i migliori attributi di i dui disinni.

Ancu se i dui tipi ponu adattà à i principianti, ci sò uni pochi di attività chì si adattanu à una tavola cà l'altri.

Planing Hulls: Un planing hull hè pianu è largu, simile à una surfboard.Hè pensatu per cavalcà nantu à l'acqua è esse assai maneuverable.I tavulini cù scafi di planing sò una bona scelta per paddle, surfing, SUP yoga è whitewater.

Caschi di spostamentu: Quessi anu un nasu puntatu o arcu (fronte) simili à quellu di un kayak o canoa.U scafo taglia l'acqua, spingendu l'acqua intornu à u nasu à i lati di u SUP per migliurà l'efficienza è creà una corsa rapida è liscia.L'efficienza di un scafo di spustamentu richiede menu sforzu di un casco di planing per paddle, chì vi permette di andà per distanzi più longu à velocità più veloce.Anu ancu tracciate bè è drittu, ma sò generalmente un pocu menu maneuverable cà i caschi di planing.

Quessi sò scelti da i venditori ambulanti chì si inclinanu versu l'efficienza è a velocità per a paddle fitness, a corsa è SUP touring / camping.

SUP solidi versus gonfiabili

Tavulini solidi

A maiò parte di i pannelli solidi anu un core di schiuma EPS chì hè impannillatu cù fibra di vetro è epossidichi, chì hè una custruzzione abbastanza ligera, durable è assequible.Oltre à questu, a fibra di carbone hè una opzione più ligera è più rigida, ma hè più caru.I SUP di plastica sò definitivamente più affordabbli, ma sò assai pisanti è mancanu a prestazione di altri materiali.Certi SUP includenu ancu legnu ligeru per una bella apparenza.

Perchè duvete sceglie SUP Solidu nantu à Inflatable?

Prestazione: Questi viaghjanu più veloce, più liscia è cù menu sforzu cà un inflatable.Duvete definitivamente sceglie elli se vulete paddle veloce è luntanu.

Fit Perfect: I SUP solidi sò dispunibuli in una varietà più grande di dimensioni è forme finamente sintonizzate cà i SUP gonfiabili, cusì, hè assai più prubabile chì truverete l'adattazione perfetta.

Stabilità: Una tavola solida hè un pocu più rigida chè una tavola gonfiabile, chì pò furnisce una sensazione più stabile, soprattuttu quandu cavalcate onde.I pannelli solidi tendenu ancu à cavalcà più bassu in l'acqua, facendu chì vi sentite più stabile.

Avè un Locu per Store: Quessi anu bisognu di assai spaziu, cusì andate per questa opzione si avete spaziu in u garage è un veiculu per trasportà da a casa à a spiaggia.
Tavole gonfiabili

I SUP gonfiabili presentanu esterni in PVC cù una custruzzione di punti di goccia chì creanu un core d'aria.Venenu cù una pompa per gonfià a tavola è un saccu di almacenamiento per quandu ùn hè micca in usu.Un SUP gonfiabile di qualità hè pensatu per esse gonfiatu à 12-15 liri per pollice quadratu è duverebbe sentu assai rigidu quandu hè cumpletamente gonfiatu.

Perchè sceglite Gonfiabili invece di Tavole Rigide?

Spaziu limitatu: Se tenete una piccula casa, appartamentu o condominiu allora questa hè l'opzione per voi.I SUP gonfiabili sò compacti quandu sò sgonfiati è ponu esse facilmente sposti in spazii chjuchi, cum'è un armariu o u troncu di una vittura.
Viaghjà: Se vulete paddle in una destinazione di vacanze allora questa hè l'opzione per stabilisce.Questi ùn sò micca ingombranti è ponu esse imballati in u so saccu di almacenamiento.Un inflatable pò esse verificatu in un aviò o stivatu in un trenu, autobus o vittura.A maiò parte di i sacchetti di almacenamentu anu cinturini di sacchetti per un trasportu faciule.
Senderismo per un lagu: Se avete da scala una pista o una pista fangosa, un inflatable hè l'opzione preferita.
Paddling whitewater: Cum'è una zattera o un kayak gonfiabile, un SUP gonfiabile hè megliu adattatu per trattà i bumps up contru à e rocce è i tronchi cà una tavola solida.
SUP yoga: Ùn hè micca essenziale, ma sò più morbidi è si adattanu à u yoga megliu cà i tavulini solidi.
Volume SUP versus Capacità di Pesu

Volume: Cum'è una zattera o un kayak gonfiabile, un SUP gonfiabile hè megliu adattatu per trattà i bumps up contru i rocci è i tronchi cà una tavola solida.Questu pò esse elencatu in e specifiche nantu à REI.com.

Capacità di pesu: Ogni tavola di paddle hà una capacità di pesu di cavalieri, chì hè listata in lire in e specs in REI.com.Sapendu a capacità di pesu hè impurtante perchè sè troppu pisanti per una tavola, cavalcherà più bassu in l'acqua è serà inefficace per paddle.Quandu pensate à a capacità di pesu, cunsiderà a quantità totale di pesu chì mette nantu à a tavula, cumpresu u pesu di u vostru corpu è u pesu di qualsiasi attrezzatura, cibo è acqua potabile chì avete da piglià cun voi.

In relazione à i tipi di Hull: A maiò parte di i tavulini di planing-hull sò assai indulgenti, cusì finu à chì site sottu à a capacità di pesu, a tavola farà bè per voi.In ogni casu, cù i SUP di spustamentu, u voluminu è a capacità di pesu sò più significativi.I pruduttori di SUP passanu assai tempu per determinà a pusizione più efficaci per i tavulini di spostamentu per esse in l'acqua.Se sovrappezzate una tavola di spostamento e fatela affondare troppo bassa, trascinerà e sentirete lenta.Sè vo site troppu ligeru per un tavulinu, ùn l'affondate micca abbastanza è u tavulinu si senti pesante è difficiule di cuntrullà.

Lunghezza

Short Boards (sottu 10') per u surf è i zitelli: Queste tavole anu quasi sempre un scafo planing.I tavulini corti sò più maneuverable cà i tavuli longhi, chì li facenu grandi per surfà onde.I bordi pensati apposta per i zitelli sò tipicamente di circa 8 'longu.

Medium Boards (10-12 ') per tutti l'usi è u yoga: A maiò parte di sti tavulini anu scafi di piallatura, ma qualchì volta truverete un SUP di scafo di spostamentu à questa lunghezza.

Long Boards (12'6'' è sopra) per paddle veloce è touring di longa distanza: A maiò parte di e tavole in questa gamma di dimensioni sò SUP di scafo di spostamentu.Sò più veloci di i tavulini corti è medii è tendenu à seguità più dritti.Sè vo site interessatu in paddling fast o tour long distances, vi vulete una longa tavola.

Quandu sceglite una lunghezza, hè d'utile per capiscenu cumu si tratta di u voluminu è a capacità di pesu.Un tavulinu più longu pò aumentà u voluminu è a capacità, chì pò fà si sentenu più stabile è permettenu di portà più nantu à u bordu.Mantene ancu in mente u tipu di vittura, a situazione di almacenamentu in casa è a durata di a caminata finu à a spiaggia o à a riva.

Larghezza

A più larga hè a tavola, u più stabile serà, in ogni modu, una tavola più magre serà più veloce perchè taglia l'acqua assai più facilmente.I SUP sò fatti in larghezza chì varieghja da circa 25 inch à 36 inch per accoglie una varietà di bisogni.

Cose da tene in mente quandu decide a larghezza di u tavulinu:

Tipu di paddle: Sè andate in tour longi chì esigenu di purtà un equipaggiu extra, cum'è un cooler di cibo è una tenda, sceglite una tavola più larga per avè più spaziu di almacenamento.U stessu hè veru s'è vo fate SUP yoga;una tavola chì hè larga 31 pollici o più vi darà spaziu è stabilità per fà pose.I bordi più stretti, invece, sò più veloci è più maneuverable, facendu a scelta trà i corridori è i surfisti.
Tipu di corpu: Pruvate à currisponde à a larghezza di u SUP à u vostru tipu di corpu.In generale, sè vo site una piccula persona, andate cun un tavulinu più strettu è sè vo site una grande persona, andate cun un tavulinu più largu.Questu hè chì una persona più chjuca pò generalmente truvà u so equilibriu nantu à una tavola stretta, mentre chì una persona più grande pò luttà per fà.Inoltre, si mette una persona più chjuca nantu à una tavula chì hè troppu grande per elli, anu da ghjunghje à u latu per piglià a so paleta in l'acqua, risultatu in un colpu inefficient.
Livellu di capacità: Se avete pagatu assai, pudete esse còmode nantu à un SUP più strettu è più veloce.Tuttavia, qualcunu novu in SUP, puderia preferisce un pocu di larghezza extra per aiutà à sente più sicura.
Spessore SUP: U spessore hè impurtante solu perchè affetta u voluminu è a capacità di pesu generale.S'è vo circate dui tavulini di a listessa lunghezza è larghezza, ma spessi diffirenti, u tavulinu più grossu hà più voluminu cà u più sottile è u più altu u voluminu, u più pesu pò sustene.

Utilizà u grossu: Una piccula persona cù una tavola fina mantene u voluminu generale di u tavulinu più bassu in modu chì ellu pesa bè a tavola per u rendimentu più efficaci.

SUP Fins: I pinne aghjunghjenu traccia è stabilità à un paddle board.In generale, l'alette più grande cù basi più larghe è bordi di fronte più longu seguitanu più drittu è furnisce più stabilità cà l'alette più chjuche.Per d 'altra banda, una pinna più chjuca furnisce una manuvrabilità megliu.A maiò parte di l'alette sò removable, cusì pudete scambià l'alette è caccià per u almacenamentu.

Alcune cunfigurazioni populari sò:

Single Fin: Parechje SUP includenu una sola finta posta in una scatula finta è assicurata cù una noce è una vite.A fin box hà un canale per chì l'aletta scorri in avanti è in avanti. L'aletta unica furnisce un bonu seguimentu è un trascinamentu minimu, facendu una bona scelta per l'acqua piatta.

Setup 3-fin: Chjamatu ancu un propulsore, sta stallazione prumove a traccia diretta nantu à l'acqua piatta è offre un bonu cuntrollu in u surf.Tutte e trè pinne sò generalmente di a listessa dimensione.

Configurazione 2 + 1: Questa cunfigurazione include una pinna centrale più grande cù una pinna più chjuca da ogni latu.Questa hè una configurazione cumuna nantu à i SUP pensati per u surf.

Pinne per SUP gonfiabili: I SUP gonfiabili ponu avè una qualsiasi di e cunfigurazioni di pinne digià listate.Ciò chì li distingue hè chì presentanu pinne di gomma flessibili attaccate à a tavola o pinne semirigide staccabili.

SUP Extras è accessori

Funzioni extra:

Bungee straps / tie-down: A volte situate in fronte è / o posteriore di u tavulinu, sti cinturini elastici o punti di cravatta sò ideali per assicurà sacchetti secchi, vestiti è coolers.

Punti di attaccamentu / supporti: Alcune tavole anu punti di attaccamentu specifichi per i titulari di canne da pesca, sedili, camere è più.Questi accessori sò generalmente venduti separatamente.

L'equipaggiu chjave necessariu per gode di paddle boarding:

Paddle: Una pagaia SUP s'assumiglia un pocu cum'è una pagaia di canoa allungata cù una lama in forma di lacrime chì si inclina in avanti per a massima efficienza di paddle.U paddle di lunghezza curretta ghjunghje sin'à u to polso quandu si mette a paleta davanti à voi è alzate u bracciu sopra a testa.

PFD (Dispositivu di Flotazione Personale): A Guardia Costiera di i Stati Uniti classifica i stand up paddle boards cum'è navi (quandu s'utilice fora di i limiti stretti di i zoni di natazione o di surf), per quessa, hè necessariu di portà un PFD.Nota chì i regulamenti esigenu ancu di portà sempre un fischiu di sicurezza è avè una luce dispunibule s'è vo pagate dopu à u tramontu.

U vestitu adattatu: Per e cundizioni fresche induve l'ipotermia hè una preoccupazione, portate una muta o un vestitu seccu.In e cundizioni più miti, portate shorts è una T-shirt o un vestitu di bagnu - qualcosa chì si move cun voi è pò esse bagnatu è si secca rapidamente.

Leash: Tipicamenti vendutu separatamente, un leash tethers u vostru SUP à voi, mantenendu vicinu se vi cascate.U vostru SUP hè un grande dispusitivu di flotazione, cusì esse attaccatu à questu pò esse impurtante per a vostra sicurità.Ci sò leashes cuncepiti apposta per u surf, l'acqua piatta è i fiumi;assicuratevi di cumprà u correttu per u vostru usu destinatu.

Car rack: A menu chì ùn avete un SUP inflatable, avete bisognu di un modu per trasportà a vostra tavola nantu à u vostru veiculu.Ci sò racks SUP specifichi pensati per andà nantu à e traverse di u vostru rack di u tettu, o pudete aduprà imbottiture, cum'è blocchi di schiuma, è cinturini di utilità per assicurà a tavola à u tettu di u vostru veiculu.


Tempu di post: Apr-11-2022